sunnuntai 11. maaliskuuta 2018

Alkusanat


Otetaan ensimmäisen blogitekstin alkuun täysin tajuntaa tärisyttävän poikkeava aloitus: olen aina halunnut kirjoittaa. Lapsena kirjoitin kauhutarinoita ja mielikuvitustekstejä, nuorena otteluraportteja ja lehtiartikkelin tyylisiä tekstejä ja vanhemmiten kirjoittaminen on muokkautunut enemmän blogityyliseksi sekamelskaksi.

Ketä tämä blogi voisi kiinnostaa? Ainakin vielä hetken uskon asiaa tulevan salibandystä, joten säbäniiloille ja muille joukkuelajien edustajille tai kilpaurheilusta kiinnostuneille voin blogiani suositella. Oman urani loppumisenkin jälkeen aion seurata sekä paikallista urheilua että suurempia areenoita. Toinen selkeä kohderyhmä on koulutuksesta kiinnostuneet, eli opettajat, oppilaat ja oppilaiden vanhemmat. Haluan jakaa mahdollisia omia kokeiluitani, onnistumisiani ja mokiani sekä havaintoja koulumaailmasta ja peruskoulun arjesta. Kolmantena tekijänä tämän blogin lautasmallissa ovat satunnaiset vierailijat sekä aiheet. Olen kiinnostunut politiikasta, suomen kielestä sekä yhteiskunnasta ja sitä ympäröivistä ilmiöistä. Toivottavasti saan ristiin poukkoilevista ajatuksistani ajoittain sen verran kiinni, että niistä muodostuu tunnistettavaa helminauhaa myös näytön kajastuksen toisella puolella pälyileville ihmishahmoille.

Lyhyt taustoitus vielä siihen, kuka näitä tekstejä tekee. Olen reilu kolmekymppinen Saarijärven kasvatti. Muutin Jyväskylään muistaakseni vuonna 2005. Tuolloin työskentelin siivoojana. Olen pelannut Salibandyliigaa Happeessa yhdeksän kautta, ja tänä keväänä tulee kymmenen kautta täyteen. Lisäksi olen tahkonnut pesäpalloa alasarjoissa. Ammatiltani olen luokanopettaja, opetan oman luokkani lisäksi liikuntaa yläkoulussa. Minulla on asunto, halpa auto, hyvä tuleva vaimo ja sekavia ajatuksia. Kirjoittamiani blogeja on tähän mennessä ollut Keskisuomalaisen, Pääkallon ja Salibandystoren verkkosivustoilla. Pelivuoteni vähenevät, mutta kirjoitusinto ei. Tästä syystä perustan oman blogin, jossa aiheet voivat vaihdella laidasta laitaan.

#4, Jaska Kunelius
Twitter: @jKune

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti